Jump to content

You can now change your notification sounds by going to this link https://www.consumeractiongroup.co.uk/index.php?/&app=soundboard&module=soundboard&controller=managesounds

 

You can find a library of free notification sounds in several places on the Internet. Here's one which has a very large selection https://notificationsounds.com/notification-sounds

 

 

BankFodder BankFodder

 

BankFodder BankFodder


  • Tweets

  • Posts

    • Emmzzi - you are correct! I'd never actually done the maths like that, I think in the past (I've been there for 5 years, company going for about 9), there was only ever 8 drivers, and even now most of them don't take all their holiday entitlement each year historically anyway because of this culture of "presenteeism" and the natural replaceability of old hairy-ass drivers like ourselves. Unfortunately people like me/us are a dime a dozen to management....   Complain too much, off you pop and there are a thousand more like you to replace you, so be grateful and keep schtum.   However, I'm now starting to feel a bit aggrieved about this deliberate "taking the p**s" stance from manager.    Now there's 12 rather than 8 drivers you are quite correct Emmzzi - genuinely I hadn't seen that. Thanks. More ammunition for me. Ta 
    • you have 25 days remaining. 12 drivers x 5 weeks = 60 weeks, which is more than exist in a year.   This rule will never work.    
    • Shouldnt be able to? Are they open? We usually advise not to contact them over the phone but.... You might have too?  
    • Appreciate the opinion Ericsbrother thanks.    It's one of those situations where I can be right yet still lose out. I'll certainly get him to put his refusal in writing though.    It's also difficult because his policy is "only one driver can be off at any one time for holiday". Fair enough, I understand why. However, if that means there aren't physically enough days left in the year for all 12ish drivers to take their entitlement before year end, then it becomes problematic.   My request for last week in August has been refused because there's already a driver booked off. So, I understand insomuch. Every other darn week has now got someone off on holiday now till mid Nov!!!    I may need to force the issue with this last week in Aug. It's just a shame that things always end up this way. It's not my first rodeo with small-minded petty middle-mingers types. Shouldn't have to be this way.    
    • I suddenly got a text message from CRS just a few minutes ago saying their solicitors had issued a letter of claim.   Yet a couple of weeks ago their page said they were no longer dealing with this account. Yet suddenly it's open again and they are sending a letter of claim?   Help?   This is what it said.   I assumed that CRS were no longer dealing with this . I didn't expect to suddenly get a notification that they are sending a letter of claim.   Can they actually do this still after saying they aren't dealing with the account any more?  
  • Our picks

    • Currys Refuse Refund F/Freezer 5day old. Read more at https://www.consumeractiongroup.co.uk/topic/422656-currys-refuse-refund-ffreezer-5day-old/
      • 5 replies
    • Hi,  
      I was in Sainsbury’s today and did scan and shop.
      I arrived in after a busy day at work and immediately got distracted by the clothes.
       
      I put a few things in my trolley and then did a shop.
      I paid and was about to get into my car when the security guard stopped me and asked me to come back in.
       
      I did and they took me upstairs.
      I was mortified and said I forgot to scan the clothes and a conditioner, 5 items.
      I know its unacceptable but I was distracted and Initially hadn’t really planned to use scan and shop.
       
      No excuse.
      I offered to pay for the goods but the manager said it was too late.
      He looked at the CCTV and because I didn’t try to scan the items he was phoning the police.
       
      The cost of the items was about £40.
      I was crying at this point and told them I was a nurse, just coming from work and I could get struck off.
       
      They rang the police anyway and they came and issued me with a community resolution notice, which goes off my record in a year.
      I feel terrible. I have to declare this to my employer and NMC.
       
      They kept me in a room on my own with 4 staff and have banned me from all stores.
      The police said if I didn’t do the community order I would go to court and they would refer me to the PPS.
       
      I’m so stressed,
      can u appeal this or should I just accept it?
       
      Thanks for reading 
      • 7 replies
    • The courier industry – some basic points for customers. Read more at https://www.consumeractiongroup.co.uk/topic/421913-the-courier-industry-%E2%80%93-some-basic-points-for-customers/
      • 1 reply
    • The controversial sub-prime lender says the City watchdog is investigating its practices.
      View the full article
      • 0 replies
style="text-align:center;"> Please note that this topic has not had any new posts for the last 3998 days.

If you are trying to post a different story then you should start your own new thread. Posting on this thread is likely to mean that you won't get the help and advice that you need.

If you are trying to post information which is relevant to the story in this thread then please flag it up to the site team and they will allow you to post.

Thank you

Recommended Posts

Hi

 

A wee bit advice please - I have sent RBOS a SAR as I want info on all my accounts both opened and closed. I have had a quite quick response on my open accounts but nothing on any closed ones - there's still plently of time until the 40 days are up but should I remind them I want the info on the closed ones too ? Or just wait and see what comes in the next few weeks (I'm guess its easier to get current data than old)?

 

Cheers

 

Stuart

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit this to suit:

 

LETTER BEFORE ACTION

Section 7 – Data Protection Act 1998

 

Dear Sir/Madam

 

Account: xxxxxxxx

 

I am in receipt of the documents that you have supplied in response to my Data Protection Act information request dated (Insert Date). The disclosure of personal data is incomplete in that at least the following documents are missing.

 

(Adapt this next section to your situation)

 

1) You have failed to provide a complete list of transactions and charges for account numbers 12345678 and 12345484

2) You have provided no notes, or documents relating to any legal action between you and myself.

3) You have provided no notes, or documents relating to instances of manual intervention.

 

This is not an exhaustive list by any means, it is just an example of some of the information I am missing.

 

Accordingly, I have to tell you that you have not yet complied with your obligations under the Data Protection Act 1998.

 

You have a further (Insert number of days remaining) days to comply.

 

Yours faithfully

 

ida x


Please contact a member of the site team if you are offered help off the forum for a a paid or no win no fee service.

 

Please consider making a small donation to help keep this site running

Click here to donate through PayPal (opens in a new window)

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 Caggers

    No registered users viewing this page.


  • Have we helped you ...?


×
×
  • Create New...