Jump to content

Trish76

Registered Users

Change your profile picture
  • Content Count

    417
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Zodiac

    Capricorn

Everything posted by Trish76

  1. CONGRATULATIONS !!!!! Well happy for you Lori Have fun spending that cash!!! Trish xxx:)
  2. Hi John It stands for Money Claim Online:p
  3. Hi and welcome!!! It sure does seem like they dont know what they are doing as they must be swamped under completely!!!They must have mountains of claims to go through!!! Anyway,follow your own timescale,and if they have not settled IN FULL by your deadline then simply continue and file your N1 at court or use MCOL!!! If you doo need any more help or advice there is always someone about to help or pop into the chatroom !! Here's wishing you all the best and enjoy your cash when you get it!! Trish
  4. Hi again Allie ! In my personal opinion,simply use the address that you have,or ring them and ask where they would like you to send it.For me with Nat West the best number has always been 08456041604 option 2 and to speak to someone in person.They will direct you to the right department if need be. All the best Trish
  5. Hi Allie !! Like Deller said all is basically the same,but you might get a letter stating that they are ok to charge £12 etc. Just carry on the same and disregard it if you do happen to get the said letter. All the very best Trish
  6. Rang court today no defence in yet....... Oh well !
  7. LOL ....cool smoothy,and thanx!!! Donation done btw !!
  8. Hi Well...........THE MONEY IS BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!! OH YEAH OH YEAH OH YEAH!!!!!!!!! AMAZING WHAT IT DOES WHEN YOU CONSTANTLY GET ON THEIR NERVES AND GIVE EM HELL BY POINTING OUT THAT THEY CAN TAKE IT FROM YOU STRAIGHT AWAY BUT RECKON IT TAKES THEM UP TO 2 WEEKS TO PUT IT BACK!!!! SO THIS IS WELL AND TRULY IT FOR THIS THREAD THEN, TRISH HAS FINISHED WITH HER FIRST CLAIM;) AS PLEASED AS ANYTHING . THANK'S TO ALL THAT HELPED,AND ALL THE BEST TO ALL THAT ARE JUST STARTING:D
  9. Here we go,another offer letter came through this am. £4000 + short of what the actual claim is,so Thank's but not thank's.Will be ringing the court to find out if they have filed their defence yet.
  10. CONGRATULATIONS MB!!!!!!!!!!!!!!!! soooooooooooo PLEASED FOR YOU!!!!
  11. Hi cub533 !! Here's wishing you all the very best !!! I'm sure it wont be long now b4 you get your money back!!!!! Let us know how you get on. Many Kind regards Trish
  12. Hi Westy !! Have u checked your numbers now or not?? Come on let the cat out of the bag. All the best as always Trishx;)
  13. Hey thanx to you all !!! Once again I could not have done this without the help from this website and the help and support of the Peeps who were always there for me (and you know who u are) And as Deller said,there is now the matter of the "Big" one to sort.The best option would be (obviously ) that they reconsider,scrap coming up with their lame defence and simply pay out!!! Guess thats nothing but wishful thinking tho,so the saga continues... All the very best t o you ALL,and speak soon.....
  14. Accepetance letter signed and sent back recorded to the "kind" Stuart Higley.Now all they have to do is put it back in the account Hey and thanx for all your congratulations post's!!! SOOOOOOOOOOOOOOOOO MEGA HAPPY:)
  15. Well......... We have won this one!!! Got full and final settlement this morning .......in writing, oh yeah ,oh yeah !!!!! How easy was that after Prelim and within timescale. Cant believe it!!!!! Thank's so much to everybody who helped me:)
  16. Lol..... not sure that He'll be too happy the way I pounce on him everyday pmsl.... xxxxxx
  17. Hi Nattie Right,it went like this. I first rang the normal customer services nb.(08456041604 option 2) and spoke to a girl who put me through to customer relations. They were very unhelpful and would not say anything on the matter.So I rang back the same number again and this time got through to a very helpful lady who said yes,I can see that an offer has been logged with regards to this account.She asked if she could ring me back and she sure did,and was able to confirm that yes there is a letter on it's way for the full amount.She then put me on hold,came back and said that she will send out another one just in case and mark the request as a matter of urgency. So in my opinion it always depends on the actual person that u get to speak to and as to how helpful they want to be. Many kind regards Trishx
  18. Hey Deller!!! Thanx so so much for all your support!!! Geez cant wait to get that letter and see it in writing!!! Trishx
  19. Well........ Look's like you all may have been right as spoke to Nat West this am and.....he said an offer letter for the full amount is in the post..... I nearly passed out pmsl So my poor poor posty,might have to buy him a drink or two me thinks as the waiting for the mail becomes unbearable lol.
  20. CONGRATULATIONS WESTY!!!!!!! WELL DONE,HAVE FUN SPENDING THE MONEY!!! All the best Trishx
  21. CONGRATULATIONS!!!! HOPE YOU HAVE A NICE HOLIDAY:) TRISH
×
×
  • Create New...