Jump to content

angela1606

Registered Users

Change your profile picture
  • Content Count

    681
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About angela1606

  • Rank
    Basic Account Holder
  1. did your claim cover the time when your mum was director the only thing i can think of is that if it was in her name for a time she may have to claim for that part on her own basis or claim it with you if you have claimed it all under your name they might say your not entitled to claim for the period of 11/03 to 12/04 do you see what im getting at lol i confuse myself sometimes lol
  2. hi just want to sa a BIGGGGGGGGGG good luck to everyone going to leeds today wish i was able to there to show my support but you guys have it anyway go get them and dont let the buggers get ya down remeber its your money and you are in charge of what happens and as bon jovi says HAVE A NICE DAY
  3. hiya right i contacted auntie after i had spoke to fo andddddd she had read the letter wrong lol it was just an offer on the personal account so it was a win in full the next day she got the letter offering her full amount on business account in full also so 2 wins in full without court battle wooohoooooooo could a mod plz change this to won thank you
  4. hi yet another fight but i have a question guys as most on here know im a bit of an oldy on here but even i dont know everything am doing my auntie's cases at the moment 1 personal account and 1 business account now then to make things nice and easy done them as two seperate claims throughout but now my auntie has had a measly offer for both accounts together and a v nasty piece of wording at the bottom basically saying if you go ahead with this claim there is a chance we might change your account to one without borrowing facilitys now then im confident i know the answers to my questions but w
  5. hi yet another fight but i have a question guys as most on here know im a bit of an oldy on here but even i dont know everything am doing my auntie's cases at the moment 1 personal account and 1 business account now then to make things nice and easy done them as two seperate claims throughout but now my auntie has had a measly offer for both accounts together and a v nasty piece of wording at the bottom basically saying if you go ahead with this claim there is a chance we might change your account to one without borrowing facilitys now then im confident i know the answers to my questions but w
  6. hiya just a note to say recieved cheque yesterday woooohoooooo if a mod see's this can they change it to won please also i tried to email a mod this afternoon regarding a nastyish pm i got today no guessess needed as to where it came from all i can say is GROW UP lol its not needed i have enough to deal with in my life than do deal with idiots like you taking a personal swipe at me when ive done nothing wrong im not in this for financial gain only what was mine in the first place i didnt ask the bank for more than my charges go get off your flip high horse please and leave me alone right
  7. 7th march i sent first letter to them sooooo its 9 weeks lol
  8. linzi hun i to got the same letters as you and i have been told today that i have won every penny back all £944.26 of it including cci soooo good luck hun keep at it
  9. Wtg Paint Race Ya To Getting The Cheques Then Lol
  10. i havent recieved letter yet help i phoned them and the guy said aletter was sent out yesterday so yours is prob on way to wooohooooo and yes i will pm the claim no over hun noprobs
  11. hi just to let you know cap one have just told me thay are paying me in full inc cci at 26.49% good luck keep at it hun
  12. i got the amount from my statements and timed it by 12 as in post 1 omg im sooooo excited
  13. OMG OMG OMG i have just got off the phone from cap one they have issued a cheque yesterday for the sum total of £778.26 wooohooo i have won they say as i have the cheque already for £166.00 for me to cash it so the 2 cheques come to £944.26 woohoo this is a complete win that includes cci at 26.48%
  14. lol i agree paint im here to help people to reclaim not put them off by giving incorrect info and i dont appriciate comments from people that cant be bothered reading my posts or my info but if motley wants to continue this he might want to start on my thread as i feel poor linz thread is being highjacked
  15. ummm by the way before you slate me read my info properly oh and by the way my story will be in the sunday express in a couple of weeks if you want a good read but i dont have 7 accounts i have reclaim for my family and freinds they are not all my accounts read before you post please
×
×
  • Create New...